liillis

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Carin Ekstrand - 1 januari 2010 16:37

Japp, nu är det nytt år! Jag och Tobias är i Visby. Vi kom hit i onsdags natt, eller natten till torsdagen. Åker hem igen på söndag. Nya året firades hos ett par bekanta till T en bit utanför Visby. God mat och trevligt sällskap!


Idag har vi mest tatt det lugnt. Vart ute och gått lite, väldigt lite, men mer än inget.


Här kommer mina Nyårslöften:

* Inte äta kött (kommer blir svårt, ska hålla mig en månad minst. På prov liksom)

* Inget godis och sånt skit. Typ chips, bakelser å tårtor.

* Ta mera hand om mig. Långa bad och skämma bort sig lite.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards