liillis

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Carin Ekstrand - 4 december 2009 14:14

Har ni sett det? Mitt nya hår alltså. Som Vanessa fast med min vanliga färg och rött. Måste dock fylla på det röda idag. (Om vi hinner) Det är något jag verkligen kan rekomendera er som är veliga. Vara brunett eller blond? Röd eller blond? Guld eller röd? Guld eller blond? Mycket bra tips!


I helgen är man ledig. Ska dock jobba med mamma och systers hår. Det blir bra tror jag :) Ska göra en tvådelning (som jag beskrev här över) på syrran och på mamma ska jag bara fylla på med slingor.


Ikväll blir det IDOL! Hoppas killarna går vidare. Vem är er favorit? Min är ERIK! :D 


Jag har länge tänkt att ta upp en sak här på bloggen. Det är att folk klagar på att det stressas på T-Centralen här Kungliga Huvudstaden. Men jag fattar inte?! Jag är asstressad vissa gånger, men folk bara är i vägen! De sölar sig fram! Man kanske möter två av alla som man möter som är stressade. Så ni som tycker det är stress i Stockholm, gå och lägg er.

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards