liillis

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Sista November 2009

Av Carin Ekstrand - 30 november 2009 09:41

Goddag på er!

Jag befinner mig på mitt jobb i Mörby. Helgen har vart bra. Jobbade i lördags, hyffsat mycket att göra. (Brukar vara så på lördagar.) Sen åkte jag och T till hans kontor och packade julkalendrar. Tog bara 2,5 timmar. Sen åkte vi till Södertälje och laga de middag hemma hos mor och far. Kikade till våran Selma, som vi parade för 5 veckor sedan. Och gissa?! DET TOG! Vi ska ha valpar på julafton. Vilken underbar present! Ett mirakel. Eller flera. Underbart är det i alla fall. :) Jag är övertygad om att hon kommer bli en bra mamma. Ni kan följa henne på vår hemsida; http://www.princeandprincess.snabber.se


Idag efter jobbet ska jag hjälpa mamma och pappa att skriva fakturor och bokföra. Det är mitt extrajobb ;)


Sen i onsdags blev jag klar med julklapparna! Heeeeeelt underbart! Ingen julhandel mera för mig, för jag är klar. Känner mig mycket duktig. 


Är ni klara med julklapparna än? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carin Ekstrand - 1 januari 2010 16:37

Japp, nu är det nytt år! Jag och Tobias är i Visby. Vi kom hit i onsdags natt, eller natten till torsdagen. Åker hem igen på söndag. Nya året firades hos ett par bekanta till T en bit utanför Visby. God mat och trevligt sällskap!   Idag har vi me...

Av Carin Ekstrand - 16 december 2009 14:13

Nångång vill jag fira jul i USA, typ hos T´s grandma. Vore superhäftigt att få uppleva en sån där riktig amerikansk jul. Men å andra sidan kommer jag hinna det när jag blir persionär, för då ska vi fly detta kalla land. Fatta en varm jul, 25 grader o...

Av Carin Ekstrand - 11 december 2009 12:08

Ikväll ska jag och min lilla älskling gå på konsert på Hovet i Stockholm. Vi ska se  mitt favorit band, In Flames!! Ska bli så himla skojjigt! Det är massa andra band också, bla Dead by April. Ska bli kul att se dom med. Men inte lika kul som In Flam...

Av Carin Ekstrand - 8 december 2009 15:04

Här är mina tips för att lyckas på T-centralen och tågen i Stockholm. * När du kommer från pendeltågen och går mot tbanan, gå på din vänstra sida. * När du går från tbanan mot pendeltågen, gå på din vänstra sida. * Om du inte fattade v...

Av Carin Ekstrand - 8 december 2009 14:14

Ja, folk är ju inte riktigt kloka. Måste berätta om min morgon idag.   Kliver på tåget som vanligt vid Östertälje station. Har så klart glömt min bok hemma så jag sitter och tittar på youtube-klipp på min mobil. Så kommer det på nån man ett par s...

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards