liillis

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Carin Ekstrand - 23 november 2009 17:24

Jag hade visst fel, det är måndag och det har vart ganska mycket att göra. Främst herrklippningar, men även ett och ett annat barn. Trevligt med lite omväxling.


Det är det jag gillar som mest med mitt jobb, själva omväxlingen.


Nu slutar jag snart. Behöver köpa diskmedel på vägen hem. Har inte diskat sen jag flyttade in... :/ Men nu MÅSTE jag göra det. Så, Fixa. Japp!

Har planer på att åka förbi min mor och far som har alla vovvar och gosa med mina bebisar, Annabell, Prinsen, Moa och Selma. Eller så åker jag hem och diskar. Men jag vill gosa först och sen diska.

Det låter som en plan!


Sen läste jag ut Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden" igår. Så nu har jag börjat på "Luftslottet som sprängdes". Frågade chefen och en kund vad Luftslott betyder, och de svarade att det är någon typ av drömvärld, eller en fantasivärld. "Att bygga ett luftslott" är ungefär = "Att inte ha båda fötterna på jorden".

Ska bli spännande att få läsa klart denna så väntar jag på fjärde och sista boken, om den nånsin kommer släppas.


Imorgon är det jobb som gäller, åker från Södertälje så det blir att gå upp tidigt. Sen ledig på onsdag! Skööööönt!

Av Carin Ekstrand - 23 november 2009 11:17

Helgen har vart lugn. Så skönt! Sol i lördags. ÄNTLIGEN. Men sen vart det regn igen.


Idag är jag åter på jobbet. Har julpyntat liiiiite. Inte satt upp adventsljusstakar och så, men lite smått med gardiner och sådant.


Det löste sig med min kund med det slitna håret. Hon tog sitt förnuft till fånga och vi sköt upp permanenten. Tack <3


Ser ut att bli lugnt idag. Löning på onsdag! Jippi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards