liillis

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Carin Ekstrand - 15 november 2009 18:21

Har spenderat dagen med att sticka, tröjorna jag håller på med till vovvarna. En är klar! Prinsens. Han har den på sig och han tycker om den! =D Så söt.


Igår var det fest hos Ammi! GRATTIS på 20-års dagen babe! HipphippHURRA!

Det var mycket trevligt folk! Vi var tråkiga (som vanligt) och följde inte med ut på krogen. Dels för att jag var trött som ett as för att jag jobbat, sen för att jag har 40 kr kvar på mitt konto, men mest för att jag vägrade att Gå hem mitt i natten, så pappa fick komma och hämta oss. Men hörde att ni hade skoj iaf, såklart! =D Grattis och tack igen för en superskoj kväll!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards