liillis

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Carin Ekstrand - 11 november 2009 15:16

Ja, då var det dags att boka julbord. Har ni några tips? Vore trevligt att gå ut med jobbet på julbord, brukar ni göra det?

Av Carin Ekstrand - 11 november 2009 10:58

Idag är jag ledig. Jag är ledig alla onsdagar. Mötet jag hade var jag tvungen att ställa in pga andra omständigheter. Men det ska ske ändå, bara framflyttat. Spännande!


Har haft Annabell hos mig inatt. Hon är så duktig! Legat alldeles stilla och bara snarkat och vart snäll hela natten. Har ni vart in på vår (min, mamma och pappas) hemsida? (Kennelns hemsida) GÅ IN! Och skriv något i gästboken vettja. www.princeandprincess.snabber.se Där kan ni även se alla våra små solstrålar.

Selma är ju parad, två veckor och fem dagar har hon gått. Man vet ju inte om det tagit förrän magen börjar växa, oftast i vecka fem. Men imorse kräktes hon, så antagligen ska vi få valpar! Ska bli såååå mysigt!! <3


Vad gör jag på mina lediga dagar då? Jo, jag tar hand om hundarna, gå promenad, klippa klor och bada. Sen idag ska jag, mamma och pappa åka och kasta en massa saker på återvinningen. Sen ska jag äntligen spika upp lite tavlor hemma. Så ja, dagen blir väl full som vanligt. Måste sticka klart på mina hundkläder också.


Men nu är det frukosttime!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards