liillis

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Carin Ekstrand - 10 november 2009 15:21

Är på jobbet. Jag och Sofia och Janne jobbar just nu. Chefen (Joanna) vill att jag och Sofia ska gå ner till centrum och dela ut reklamlappar. Det är pensionärsdag där. Men vi är inte jättesugna, så vi sitter här och stickar lite. Eller Sofia blir arg för att det inte går bra och jag stickar mycket avancerade (not) hundkläder. Eller hundtäcken. :P Blir mycket fint. ^^ Lägger upp bilder sedan när jag får tillfälle. Sen vill chefen att vi ska börja riva tapeterna här, för vi ska ha nya! Kommer att bli fint.


Jag vill lära mig att sy. Har kollat sykurser men finns inget jag förstår mig på. Jag kan ju absolut nada. Typ inte ens trä tråden genom maskinen. Haha. Lyckat. Näe, jag håller mig till Veronica. (Glöm inte att kolla hennes blogg! Länk här på sidan)


Lugnt på jobbet idag. Måste hem och hinna spika upp lite tavlor innan kl 20.00 Sjukt hur HSB kan sätta 20.00 som senaste "slammer"tid. Får liksom inte bada efter dess heller, men där går gränsen. Jag och enbart jag bestämmer när jag vill bada. Så det så ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carin heter jag och jag brinner för hår. Jag jobbar jag som frisör på en liten och supermysig salong en mil norr om Stockholm. Jag har tänkt att med denna blogg kunna ge er lite tips gällande hår, mode, kläder, skor och allt sådant. Sen får ni följa mig p

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards